~MY OPPA AND EONNI~

Friday, December 14, 2012

MY LOVE RAIN OPPA..

Name ~Jung Ji-Hoon
Also know as ~ Bi (비), Rain, Bi Rain


Rain (nama sebenar: Jung Ji-hoon 정지훈, lahir pada 25 Jun 1982 di Seoul), ialah seorang penyanyi pop Korea, penari, model dan pelakon.
Pada April 2006, dia telah disebut dalam artikel laman web majalah Time yang menyenaraikannya dalam "100 Most Influential People Who Shape Our World". Pada tahun 2007, Rain menduduki tangga teratas undian pengguna dalam talian Majalah Time, walaupun dia sebenarnya tidak disenaraikan dalam majalah tersebut. Dia juga telah disenaraikan dalam "Orang Paling Cantik" majalah People untuk tahun 2007.

Seorang yang berbakat dan artis antarabangsa..  menjadi kegilaan gadis2 dan wajahnya seiras dengan wajah Junho dari 2PM kalau tak percaya cuba perhati betul2 sama tak wajah mereka kalau tak semua memang ada jugak cikit2 cuba tengok sama ka tidak..
Tengok nak samakan..mula2 eonni tengok Junho dulu ingatkan Rain tapi akhirnya baru tau tu orang yang berbeza..but eonni suka kedua2nya..kalau belakon kembar pasti meriah gitu hehehe..
FULL HOUSE.
Ni foto dari drama yg mula2 eonni terpikat dan rasa2nya inilah drama yg eonni tengok yg Rain belakon first time, tak tau la kalau2 eonni tak tau kalau ada lagi sebelum drama ni dia dah belakon drama lain kan..tapi bagi eonni drama Full House ini yg membuat eonni mengulang tengok sampai berkali2 tanpa rasa jemu..Eonni suka tengok gelagat Rain dalam Full House ini..Rain sesuai sangat di couple-kan dengan pasangannya dalam drama ini...memang pasangan yang sepadan...Hope dapat lagi tengok drama2 atau filem2 yang rain lakonkan..
THE FUGITIVE PLAN B.
Ok..yang ini pulak dari drama the Fugitive Plan B...Eonni suka tengok drama ini sebab of coz la yang pertama sekali sebab ada Rain Bi dan yang ke dua sebab ada Daniel Henney...nak tau yang mana satu Daniel Henney hemmmm tu jejaka yang muka macam mat saleh tu yang pakai reben hitam kat pic atas tu...haaa hencem tak ^_^ hencem kan, tengok ja la body dia fuhhh ketul2 tu hehehe... Daniel Henney ni dah banyak dah belakon dalam drama.. sebab tu eonni dari dulu dah terpikat oleh dia.Tapi disini kita nak citer pasai Rain nanti2 entry yang lain kita citer pasai Daniel Henney pulak ok...Berbalik pada Rain, walaupun dia solo artis tapi persempahan dia amat mantap..setiap show dia x pernah mengecewakan.. Kalaulah eonni dapat tengok konsert2 Rain di Korea atau dimana saja, tentu eonni x lepaskan peluang..Cuma rasa hampa je yang ada dalam diri..Apa2 pun tetap peminat no 1 Rain...now jom kita layan pic2 dari rain ok..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...